Onderzoeksrapporten
Zoeken in de index
In het programma Kustgenese 2.0 (KG2) wordt kennis ontwikkeld van het Nederlandse kustsysteem. Een belangrijk onderdeel is een grootschalige meetcampagne die plaatsvond rondom het Amelander Zeegat en op de diepe onderwateroever van Ameland, Terschelling en Noordwijk in 2017-2018.
Dit datarapport ...
The first version of the “Human factor guidelines for the design of safe in-car traffic information services” was compiled in 2014. In 2016 the guidelines were updated by Connecting Mobility/ DITCM, and the present version is a further update of that version. New systems have been introduced into the market, and the role of apps on smartphones has increased. This report was updated to include recent developments such as gesture control. The guidelines are aimed at in-car traffic information services.
- vorige pagina
- 1
- ...
- 182
- ...
- 6530
- volgende pagina
Direct naar
Zoeken op PUC-nummer
Veel van deze rapporten zijn gemigreerd vanuit het PUC-platform.
Deze rapporten zijn nu terug te vinden door te zoeken op het PUC-nummer in de link.
Bijvoorbeeld: als een link eindigt op PUC_726371_31/1/, dan is dit rapport te vinden door te zoeken op: PUC_726371_31