Open overheid
Zoeken in de index
Resultaten
auteur(s): P. van Rooy; Accanto | Rooy, P. van
1 november 1999
In het kader van het deltaplan Grote Rivieren is ten behoeve van ondermeer het randvoorwaardenboek 2001 een WAQUA-model van de gehele Maas gemaakt. Het, op het huidige van de hydraulische ruwheden. Het onderhavige rapport beschrijft de werkzaamheden die verricht zijn bij het inregelen van de ...
auteur(s): M.T. Duits, M. Visser ; HKV Lijn in Water | Duits, M.T. | Visser, M.
1 november 1999
Het onderzoekprogramma voor fase 1 van het NVVP (Nationaal Verkeer- en Vervoerplan), het beleidsvoornemen, is opgebouwd rond negen thema's. Deze zijn: benutten, schaarste, beprijzen, regionalisatie, kwaliteit leefomgeving, ruimelijke inrichting, informatie en communicatie technologie (ICT), ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV); M. Bogaerts, H. Besseling | Besseling, H. | Bogaerts, M.
1 november 1999
auteur(s): H.M. van Essen ; GeoDelft | Essen, H.M. van
1 november 1999
Door middel van het uitvoeren van een risicoanalyse kan een projectleider op een structurele manier de risico?s van een project in kaart brengen en de belangrijkste risico?s vaststellen. Hiermee kunnen vervolgens afspraken gemaakt worden over beheersmaatregelen die het risico op vertraging ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Bouwdienst Rijkswaterstaat (RWS, BD), Twijnstra Gudde; F. Lindenaar, D. Stam C. Verstegen | Lindenaar, F. | Stam, D. | Twijnstra, G. | Verstegen, C.
1 november 1999
De te onderscheiden logistieke ketens met bijbehorende stappen van het (intermodale) spoorvervoer worden in kaart gebracht. Vervolgens wordt uiteengezet wat de factor tijd inhoudt. De tijdsduur per stap van de logistieke keten komt aan de orde, en de gemiddelde rijtijden van het spoorvervoer, ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV); Hans-Willem Vroon | Vroon, H.W.
1 november 1999
Gaat na of het mogelijk is om een ophaalbrug, in (Zeer) Hoge Sterkte Beton, voor verkeersklasse 600 uit te voeren. Tevens wordt een vergelijking gemaakt tussen de levensduurkosten van een beweegbare brug in kunststof, staal en beton.
auteur(s): R.P.H. Vergoossen | Vergoossen, R.P.H.
1 november 1999
auteur(s): Rijksuniversiteit Groningen (RuG), Centrum voor Omgevings- en Verkeerspsychologie (COV)
1 november 1999
auteur(s): C.P. Valkering | Valkering, C.P.
1 november 1999
Verslag van een oriënterende brandproef.
auteur(s): Nederlandse Organisatie voor Toegepast Natuurwetenschappelijk Onderzoek (TNO), Centrum voor Brandveiligheid; C. Both | Both, C.
1 november 1999