Onderzoeksrapporten
Zoeken in de index
Aantal resultaten: 65205
De karakterisering van de afstemmingsproblematiek, de kenmerken van de verkeersafwikkeling en de eisen die gesteld kunnen worden uit oogpunt van een verantwoordelijk modelgebruik hebben geleid tot een aantal criteria op grond waarvan de modellen zijn beoordeeld. Er worden 4 schaalniveau's ...
auteur(s): opdrachtgever Rijkswaterstaat, Dienst Verkeerskunde (DVK); L.H. Immers; uitgevoerens instituut Technische Hogeschool Delft Vakgroep verkeer
1 januari 1985
Draagt bouwstenen aan voor een beleidsbeslissing inzake de gewenste afwikkeling van het rivierkruisende verkeer ten westen van Rotterdam. Vergelijkt de geselecteerde oplossingen, zijnde Tweede Beneluxtunnel, Blankenburgtunnel (oostelijke variant) en Blankenburgtunnel (westelijke variant), met ...
auteur(s): [Ministerie van Verkeer en Waterstaat], Rijkswaterstaat, Directie Zuid-Holland
1 januari 1985
auteur(s): M. Bruijn, C. v.d. Male, C.J. van Westenbrugge; [Ministerie van Verkeer en Waterstaat,] Rijkswaterstaat, Deltadienst, Hoofdafdeling waterloopkunde
1 januari 1985
In het ruimtelijke ordeningsdenken neemt het begrip stadsgewest een centraleplaats in. De ontwikkelingen binnen stadsgewesten worden dan ook uitvoerig bestudeerd. Over de woon-werkverplaatsingen tussen stadsgewesten is echter weinig bekend. In deze bijdrage worden de interstadsgewestelijke ...
auteur(s): D. Op ’t Veld, J. Starmans ; Planologisch Studiecentrum TNO; B. van der Hee ; Ministerie van Verkeer en Waterstaat Projectbureau IVVS
1 januari 1985
Uitgangspunt voor dit rapport was: hoe kan de toegankelijkheid van de maritieme toegangsweg zo economisch mogelijk worden vergroot, gerelateerd aan deafmetingen en beladingsgraad van de scheepstypen waarmee in de toekomst kolen en ertsen zullen worden vervoerd en welke, uitgaande van de huidige ...
auteur(s): Werkgroep IJ-geul
1 januari 1985
Presented herein are forecasts of the number of passengers that will be carried on the proposed new rail link, the Zuiderzeelijn, in the year 2000. These were derived from the Long Distance Travel Model (LDTM), a description of which is to be found in the Final Report entitled "The ...
auteur(s): MVA Consultancy
1 januari 1985
auteur(s): G.C. van Dam; Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Directie Waterbeweging en Waterhuishouding, Fysische Afdeling
1 januari 1985
De duinen van de Friese waddeneilanden zijn volgens de "Leidraad voor de beoordeling van de veiligheid van duinen als waterkering" doorgerekend. De veiligheid van het totale duingebied wordt beschouwd, zowel voor 1983 als voor de toekomst. Verder is de veiligheid van de zeereep bekeken. Hieruit ...
auteur(s): H.D. Rakhorst, P. van de Molen; Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Directie Waterhuishouding en Waterbeweging, Afdeling Kustonderzoek
1 januari 1985
In deze notitie zijn de resultaten beschreven van een vergelijkend onderzoek tussen de locaties Lauwersoog en Huibertgat voor wat betreft de windsnelheid en -richting.
auteur(s): Ministerie van verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat Directie Groningen, Meet- en Adviesdienst Delfzijl (MAD); T.W. van Urk
1 januari 1985
Vooruitlopend op een meer uitvoerige notitie worden in deze notitie de golfrandvoorwaarden voor de Philipsdam gepresenteerd bij de waterstanden NAP +3 m en NAP +4m. Voor waterstanden tussen NAP+3 m en NAP+4 m kunnen de gepresenteerde golfhoogten lineair geïnterpoleerd worden.
auteur(s): J.G.A. van Marle; Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, [Deltadienst, Hoofdafdeling Waterloopkunde] (RWS, DD)
1 januari 1985
- vorige pagina
- 1
- ...
- 4740
- ...
- 6521
- volgende pagina
Direct naar
Zoeken op PUC-nummer
Veel van deze rapporten zijn gemigreerd vanuit het PUC-platform.
Deze rapporten zijn nu terug te vinden door te zoeken op het PUC-nummer in de link.
Bijvoorbeeld: als een link eindigt op PUC_726371_31/1/, dan is dit rapport te vinden door te zoeken op: PUC_726371_31