Onderzoeksrapporten
Zoeken in de index
Verkeersmodel LMS-omrekening werkdag naar jaartotalen - Technische rapportage
Jaarlijks stelt Rijkswaterstaat samen met ProRail nieuwe actuele verkeersprognoses op met de verkeersmodellen LMS (Landelijk Modelsysteem) en NRM (Nederlands Regionaal Model). Deze verkeersprognoses geven een beeld van ...
Inschatting gezondheidseffecten en kosten WHO-scenario's geluid : plan van aanpak en rekenresultaten
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft in oktober 2018 de richtlijnen omgevingsgeluid uitgebracht. Deze richtlijnen zijn bedoeld om schadelijke effecten door geluid te verminderen. In deze richtlijnen wordt rekening gehouden met nieuwe inzichten dat ernstige gezondheidseffecten van geluid, ...
As of November 1 2020, Rijkswaterstaat has contracted OptaSense to deliver traffic data based on the “OptaSense Road System” solution. This product utilizes an existing fiber optic data cable that is embedded in the right shoulder of the A9.
The main question addressed in the current project is ...
Testrapport van D-Stability versie 21.01. Het is gebaseerd op het Functioneel ontwerp dus meer gericht op de technische functionaliteit, en voor een klein deel de uitvoer formats, de rechten voor gebruik.
Dit programma is ontwikkeld voor het Wettelijk Beoordelingsinstrumentarium (WBI) 2017 en ...
Dit rapport beschrijft een analyse van ondieptes in de Waal op basis van MGD-gegevens vanaf 2015. Hieruit blijkt dat de huidige waterdiepte bij OLR 40cm minder is dan de norm. De ondieptes liggen vaak op 5-6 locaties, die niet gebaggerd mogen worden ivm kabels/leidingen (op St Andries na).
Dit rapport kan worden beschouwd als de jaarlijkse weergave van het sinds 1979 lopende
monitoringsprogramma van kustbroedvogels in het Deltagebied.
Onderzoek naar verkeersveiligheidsrisico’s op kruispunten en daarbij onderscheid te maken tussen voorrangskruispunten en kruispunten die zijn voorzien van een verkeersregelinstallatie (VRI).
Het onderzoek heeft enerzijds als doel inzicht te krijgen in die aspecten die op de verschillende ...
In de rond 2006 opgestelde documentatie van de Hydraulische Belastingen voor het Veluwerandmeer (bij de situatie mét scheepvaartopeningen bij Harderwijk) viel op dat een windreductiefactor van 15% wèl werd gehanteerd bij de kalibratie van het WAQUA waterbewegingsmodel, maar niet werd genoemd ...
- vorige pagina
- 1
- ...
- 135
- ...
- 6530
- volgende pagina
Direct naar
Zoeken op PUC-nummer
Veel van deze rapporten zijn gemigreerd vanuit het PUC-platform.
Deze rapporten zijn nu terug te vinden door te zoeken op het PUC-nummer in de link.
Bijvoorbeeld: als een link eindigt op PUC_726371_31/1/, dan is dit rapport te vinden door te zoeken op: PUC_726371_31