Onderzoeksrapporten - Zoekresultaten
Zoeken in de index
Aantal resultaten: 65193
Belicht de tijdelijke effecten van de aanleg van de grootschalige locatie voor de berging van baggerspecie op het zeegebied, strand, fytoplanktonproductie en bodemdieren. Beschrijft de door de fysieke aanwezigheid van het depot te verwachten permanente effecten op morfologie en ...
auteur(s): initiatiefnemers Gemeente Rotterdam, Rijkswaterstaat, Openbaar Lichaam Rijnmond
1 januari 1986
In 1985 is er evenals in voorgaande jaren in de periode van met t/m september mechanisch en visueel geteld op een aantal recreatie-objecten (stranden, observatiehut Oostvaardersplassen) en fietspaden in Flevoland. De tellingen hadeen tot doel inzicht te krijgen in het gebruik (bezoekersomvang) ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijksdienst voor de IJsselmeerpolders (RIJP); door H.L. de Kluizenaar
1 januari 1986
Het recreatie-onderzoek heeft als doel inzicht te krijgen in de omvang, aard en ontwikkeling van het bezoek aan de stranden en bossen van Flevoland. In dit rapport wordt getracht het recreatie-onderzoek op stranden en in de bosgebieden van Flevoland gedurende de perioden 1969 t/m 1983 samen te ...
auteur(s): [Ministerie van Verkeer en Waterstaat], Rijksdienst voor de IJsselmeerpolders (RIJP); van J. Boekee en H.L. de Kluizenaar
1 januari 1986
Restauratieplan voor de boegsectie van het katschip C 82 uit de Noordoostpolder.
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat], Rijksdienst voor de IJsselmeerpolders (RIJP); door K. Vlierman en J. van der Zee
1 januari 1986
In het restauratieplan worden de te volgen restauratie- en reconstructiemethode en de plaats van opstelling besproken. Daarnaast wordt een opsomming van de benodigde materialen gegeven en zijn de materiaalkosten gespecificeerd.
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijksdienst voor de IJsselmeerpolders (RIJP); door J. van der Zee
1 januari 1986
auteur(s): [Waterloopkundig Laboratorium (WL) = Delft Hydraulics Laboratory]
1 januari 1986
The high rate of growth of traffic in residential areas cause great problems. For safety reasons public areas must be divided into "residential neighbourhoods" and traffic zones". A number of principles behind design and measures to reach this goal are mentioned. Design guidelines, impacts and ...
auteur(s): [Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat], Dienst Verkeerskunde, Afdeling Basis Onderzoek Verkeerstechniek
1 januari 1986
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Dienst Getijdewateren (RWS, DGW)
1 januari 1986
auteur(s): L. Pekaar, S. Tymersma ; Rijkswaterstaat, Deltadienst (RWS, DD)
1 januari 1986
auteur(s): D. de Wilde
1 januari 1986
- vorige pagina
- 1
- ...
- 4615
- ...
- 6520
- volgende pagina
Direct naar
Zoeken op PUC-nummer
Veel van deze rapporten zijn gemigreerd vanuit het PUC-platform.
Deze rapporten zijn nu terug te vinden door te zoeken op het PUC-nummer in de link.
Bijvoorbeeld: als een link eindigt op PUC_726371_31/1/, dan is dit rapport te vinden door te zoeken op: PUC_726371_31