Open overheid
Zoeken in de index
Resultaten
De uitvoering van het project Zandmaas/Maasroute zal tot gevolg hebben dat een grote hoeveelheid grond -tenminste 25 miljoen m3 - zal vrijkomen. Eén van de doelstellingen van het project, namelijk het verlagen van de kans op overstromingen in het Maasdal, kan alleen worden gerealiseerd als de ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en WaterstaatDirectoraat Generaal RijkswaterstaatDe Maaswerken
1 januari 1999
Dit achtergronddocument maakt deel uit van de reeks achtergronddocumenten die in het kader van de Trajectnota?MER Zandmaas/Maasroute. Deze achtergronddocumenten vormen de basis voor de Hoofdnota. Het project Zandmaas/Maasroute heeft als hoofddoelstellingen het verlagen van hoogwaterstanden op ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en WaterstaatDirectoraat Generaal RijkswaterstaatDe Maaswerken
1 januari 1999
De aanleg van de Westerscheldetunnel heeft in het kader van MER aanleiding gegeven tot het uitvoeren van modelstudies om de effecten in de Westerschelde van het storten van resulterend boorspecie te bestuderen: een studie door het RIKZ en een RESTWES-studie door WL. Deze modellen zijn op ...
auteur(s): E.J. Kranenborg; WL Delft Hydraulics
1 januari 1999
Bevat: overzicht topografie; gemeente-indeling; dominant bodemgebruik; ruimtegebruik water voor de Westerschelde en Voordelta; nieuwe kaart van Nederland; ecologische hoofdstructuur; streekplannen; stedelijke ontwikkeling binnen Zeeland, Zuid-Holland; ontwikkeling van de landbouw voor Zeeland, ...
auteur(s): [Ministerie van Verkeer en Waterstaat], Rijkswaterstaat, Meetkundige Dienst (RWS, MD)
1 januari 1999
De dagelijkse filevorming vraagt om een goed doordacht mobiliteitsbeleid om de bereikbaarheid en leefbaarheid te garanderen. Een transferpunt is hiervooréén van de middelen. Er wordt uitgelegd wat een transferpunt is en voor wie het is bedoeld.
auteur(s): tekstred. M. Steenstra; SOAB Adviseurs voor Woning en Leefomgeving
1 januari 1999
In de komende jaren wordt de A2 tussen Holendrecht en Oudenrijn verbreed. Maar als aanvullende maatregelen achterwege blijven, dan wordt de filekans opnieuw te groot. Rijkswaterstaat gaat onderzoeken welke mogelijkheden er zijn om de fileproblemen op de A2 tussen Holendrecht en Oudenrijn aan te ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Directie Utrecht (RWS, UT)
1 januari 1999
In deze startnotitie is aangegeven welke alternatieven en effecten Rijkswaterstaat directie Oost Nederland wil gaan onderzoeken in de studie naar de A2 Oudenrijn - Deil.
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Directie Oost-Nederland (RWS, ON)
1 januari 1999
Het beheersplan geeft het beheer van de groenvoorzieningen weer voor het gedeelte Eindhoven-Gilze van rijksweg 58 (RW58) (kmp. 7.2-47.262), inclusief rijksweg 65 (N65) (kmp. 20.590-23.158) en rijksweg 2 (RW2) (kmp. 140.976-152.527).
auteur(s): BTL Planburo
1 januari 1999
Het project Zandmaas/Maasroute heeft als hoofddoelstellingen het verlagen van hoogwaterstanden op de Zandmaas en het verbeteren van de Maasroute voor de scheepvaart. Een andere belangrijke doelstelling is het realiseren van beperkte natuurontwikkeling. De belangrijkste keuzen met betrekking tot ...
auteur(s): Projectorganisatie Maaswerken
1 januari 1999
Het project Zandmaas/Maasroute heeft als hoofddoelstellingen het verlagen van hoogwaterstanden op de Zandmaas en het verbeteren van de Maasroute voor de scheepvaart. Een andere belangrijke doelstelling is het realiseren van beperkte natuurontwikkeling. De belangrijkste keuzen met betrekking tot ...
auteur(s): Projectorganisatie De Maasswerken
1 januari 1999
- vorige pagina
- 1
- ...
- 2087
- ...
- 6536
- volgende pagina