Open overheid
Zoeken in de index
Resultaten
Onderzoek is uitgevoerd met als doel inzicht te verkrijgen in veranderingen (sinds 1990) in de effecten van wind- en zeeactiviteit op de vormontwikkeling van de zeereep in relatie tot dynamisch kustbeheer en het toepassen van zandsuppleties.
auteur(s): Arens Bureau voor Strand- en Duinonderzoek (Arens BSDO); S.M. Arens
1 januari 1999
Geeft een overzicht van de initiatieven met dynamisch kustbeheer, de ervaringen, resultaten, kostenknelpunten, vragen, meningen, draagvlak en verdere mogelijkheden. Belangrijk nevendoel van dit evaluatieonderdeel is het informeren van beheerders en de bevolking. De informatie is verkregen door ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Dienst Weg- en Waterbouwkunde (RWS, DWW); M.A.M. Löffler en M.A.C. Veer
1 januari 1999
Bevat de evaluatie van een 3-tal zeewaartse projecten, die mede op advies van de Provinciaal Overlegorgaan voor de kust (POK) ter plaatse van Texel-Eierland, West-Ameland en Noordoost-Vlieland zijn gerealiseerd. De werking, de effecten op de omgeving en de kosten van de zeewaartse ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Rijksinstituut voor Kust en Zee (RWS, RIKZ); Tj. van Heuvel
1 januari 1999
Beschrijving van morfologische, fysische, chemische en biologische aspecten. Het meetprogrmma is er in hoofdzaak op gericht om veranderingen in de Westerschelde op het niveau van het gehele watersysteem in beeld te brengen.
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Directie Zeeland, (RWS, ZL)
1 januari 1999
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat, Rijksinstituut voor Integraal Zoetwaterbeheer en Afvalwaterbehandeling (RWS, RIZA); H.D. Duizendstra
1 januari 1999
auteur(s): Informatiecentrum Milieuvergunningen (InfoMil)
1 januari 1999
Om de doorstroming van het verkeer op de achterlandverbindingen te verbeteren, is voor een aantal deeltrajecten een procedure gestart in het kader van de Tracéwet. Deze Startnotitie schetst de huidige en toekomstige situatie op de A1 (RW1) tussen Eemnes en Barneveld. Gaat in op mogelijke ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat, Directie Utrecht (RWS, UT); eindred. Berkenbosch& Koetsenruijter
1 januari 1999
Beschrijft het economisch belang van de doorvoer door Nederland en de potenties die er nog zijn op dit vlak. Onderzoekt voorts locatiefactoren die het mogelijk maken logistieke activiteiten te verrichten. In het afsluitend hoofdstuk wordt ingegaan op de kansen en bedreigingen en de rol van de ...
auteur(s): Nederlands Economisch Instituut (NEI); L. M. Bus ...[et al.]
1 januari 1999
Ondanks verbreding van de A2 (RW2) tussen de knooppunten Holendrecht en Oudenrijn worden in de nabije toekomst problemen verwacht met de doorstroming van het verkeer op deze achterlandverbinding. Volgens een procedure in het kader van de Tracéwet wordt in onderhavige Startnotitie een indruk ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat, Directie Utrecht (RWS, UT); eindred. Berkenbosch& Koetsenruijter
1 januari 1999
Ondanks reeds gerealiseerde en geplande verbreding van de A4 (RW4) tussen toekomstig knooppunt De Hoek bij Hoofddorp en het Prins Clausplein, ontstaan door de groei van het autoverkeer op termijn opnieuw problemen met de doorstroming van het verkeer. Voorafgaand aan de Trajectnota worden in ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat, Directie Zuid-Holland (RWS, ZH), Directie Noord-Holland (RWS, NH); eindred. Berkenbosch& Koetsenruijter
1 januari 1999
- vorige pagina
- 1
- ...
- 2085
- ...
- 6536
- volgende pagina