Onderzoeksrapporten - Zoekresultaten
Zoeken in de index
Aantal resultaten: 65342
Rijkswaterstaat Directie Limburg heeft in januari 1996 aan IWACO gevraagd om een Notitie Cabergkanaal op te stellen waarbij voor verschillende aspecten het alternatief Cabergkanaal afgewogen wordt voor de te nemen maatregelen Stadsmaas Maastricht, Daarnaast is gevraagd om het ’Elslootraject’ in ...
auteur(s): G. Heijdra ; IWACO
23 juli 1996
Aan de orde komt het ontwerpen en testen van methodes om de betrouwbaarheid van reistijden voor autoverplaatsingen en vrachtautoritten te meten ten behoeve van een op te zetten monitorsysteem. Er zijn twee indicatoren getoetst: voorspelbaarheid van de reistijd en variatie van reistijden.
auteur(s): Goudappel Coffeng
23 juli 1996
Behandelt de vijf overgebleven concepten die passen in het tracé midden-camouflage. Het gaat om: klepkering beton, balanskering, balgkering, zelfopdrijvende schuifkering, waterworst. Deze concepten worden getoetst op de volgende punten: kosten, faalkans, inpassing per segment, uitvoerbaarheid, ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Rijkswaterstaat Bouwdienst (RWS, BD); A. Bouman, C. Pouw, J.B. Nagtegaal
22 juli 1996
auteur(s): [Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Bouwdienst Rijkswaterstaat (RWS, BD)] ... [et al.]; J.N. Kieft ... [et al.]
19 juli 1996
Behandelt voor de KW2, viaduct in de Nijenburgerweg, de gehanteerde methodiek en de hieruit voortgekomen resultaten.
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Rijkswaterstaat Bouwdienst (RWS, BD), afdeling Bruggenbouw; P.J. de Boer, F. van Dalen
18 juli 1996
A necessary strengthening of a fly-over at Burgerveen has served as a case study for nonlinear structural analysis of a skew plate-viaduct. The main objective of the study was to assess the degree of safety, concerning the critical end-field of the viaduct, before and after strengthening. The ...
auteur(s): TNO, Instituut voor Bouwmaterialen en Bouwconstructies (IBBC); K.V. Høiseth
18 juli 1996
auteur(s): DHV Milieu en Infrastructuur, Sector Milieutechnologie
18 juli 1996
In part I of this report the direct tidal effects were treated. These effects arise because of the time varying difference between the attraction of the tide generating body (the moon and the sun, resp.) and the orbit accelleration of the earth. The resulting forces are called body forces. They ...
auteur(s): M. Scheinert, Habil, R. Dietrich; Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Meetkundige Dienst (RWS, MD); Institut fuer Planetare Geodaesie; Technische Universitaet Dresden
15 juli 1996
auteur(s): M.J. van Berkel, A.T. Spanjers ; Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Directie Zeeland (RWS, ZL)
12 juli 1996
In 1994 werd een onderzoek uitgevoerd naar de, door de Nederlandse transport sector ondervonden, knelpunten op de diverse Trans Europese Netwerken. Het onderzoek geeft een overzicht van de in kaart gebrachte knelpunten in de TEN voor het wegvervoer, spoorvervoer en binnenvaart . De uitgevoerde ...
auteur(s): Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV), Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Directoraat voor het Vervoer (DGV); R.W. Huyser, B.M. Knippenberg, R.A. Boshouwers, H. Houtman, R.C. Bagchus, C.M...
9 juli 1996
- vorige pagina
- 1
- ...
- 2699
- ...
- 6535
- volgende pagina
Direct naar
Zoeken op PUC-nummer
Veel van deze rapporten zijn gemigreerd vanuit het PUC-platform.
Deze rapporten zijn nu terug te vinden door te zoeken op het PUC-nummer in de link.
Bijvoorbeeld: als een link eindigt op PUC_726371_31/1/, dan is dit rapport te vinden door te zoeken op: PUC_726371_31