Asfalttechnologisch onderzoek naar de oorzaak van spoorvorming in Oost-Nederland
Er is via orgelboringen en laagdiktemetingen, grafisch bepaald welke laag van de constructie het meest bijdraagt tot de opgetreden spoorvorming. Het uitgevoerde asfalttechnologisch onderzoek heeft tot doel inzicht te krijgen in de mogelijke oorzaak van de opgetreden spoorvorming. Met het programma PRADO zijn met de verkregen resultaten relevante mechanische eigenschappen berekend.
- Datum rapport
- 1 januari 1996
- Auteur
- Netherlands Pavement Consultants (NPC); W. van den Brand
- Uitgever
- Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Dienst Weg- en Waterbouwkunde (RWS, DWW).
- Annotatie
-
53 [64] p.
bijl., ill.
Uitgevoerd in opdracht van [Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat], Directie Oost-Nederland (RWS, ON), projectleider H. van den Top ; Dienst Weg- en Waterbouwkunde (RWS, DWW), projectleider J. Voskuilen. - W-DWW-96-111 - Documentnummer
- 20293