Verkeerskundige Evaluatie DYVERS : resulaten voormeting en nameting 2002 : eindrapport

De laatste twee jaar is intensief gewerkt aan de voorbereiding van een proefproject voor het toepassen van DYVERS (Dynamisch VERlaging maximum Snelheden). Onderdeel van het proefproject is een evaluatieonderzoek, waarmee achteraf de effecten van DYVERS kunnen worden vastgesteld. Het onderzoek is onderverdeeld in een verkeerskundige evaluatie, procesevaluatie en weggebruikersevaluatie. Deze rapportage presenteert de resultaten voor de eerste twee maanden van de proef (4 september tot en met 25 oktober, op het wegvak A1 tussen knooppunt Beekbergen en de aansluiting Deventer-oost) en geeft daarmee een eerste analyse van de effecten van DYVERS.

Datum rapport
2 juli 2003
Auteurs
Coopmans, J.P.G., Kelder, N.J.C. op den, Lieshout, S.J.A. van, Schaaf, T.S.
Auteur
J.P.G. Coopmans m.m.v. S.J.A. van Lieshout, N.J.C. op den Kelder, T.S. Schaaf; DHV Milieu en Infrastructuur BV
Uitgever
DHV Milieu en Infrastructuur BV.
Annotatie
37 p.
bijl., ill.
Project.: Verkeerskundige Evaluatie DYVERS
Dossiernr.: T1522.01.001
Registratienr.: MV-SE2003.1477
Versie: 1
Projectleider: J.P.G. Coopmans
In opdracht van: Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV)
projectbegeleiding J.R. Bokma
Documentnummer
251873