Kwantitatieve analyse van beheersmaatregelen voor de trajecten Hulhuizen en Haalderen

Het Waalproject omvat de verruiming van de vaarweg van de Waal. Voor de knelpunten in de bochten bij Haalderen en Hulhuizen is de toepassing van bodemschermen voorzien. Als eerste zullen de schermen bij Hulhuizen worden geplaatst. Op basis van de resultaten van de monitoring van de effecten bij Hulhuizen zal worden besloten of de schermen bij Haalderen zullen worden gebouwd. Om voor 95% zekerheid te hebben dat de projecten bij Haalderen en Hulhuizen in 2005 opgeleverd worden, is een risicoanalyse uitgevoerd en een aantal beheersmaatregelen beschreven om de kansen op het halen van die einddatum te vergroten.

Datum rapport
1 januari 1998
Auteur
Technische Universiteit Delft (TU Delft); A. Willems
Uitgever
Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Bouwdienst (RWS, BD).
Annotatie
91 p.
fig., tab.
Afstudeerrapport, deel II, TU Delft, Faculteit Informatietechnologie en Systemen, Werkeenheid Statistiek, Stochastiek en Operationele Analyse, Technische Wiskunde
Uitgevoerd in opdracht van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Directie Oost-Nederland (RWS, ON)
Met lit. opg.
Documentnummer
167240