Van beleidsperspectief naar gebruikersperspectief : autodelen - Call-a-Car : onderzoek inzake kennis- en inzichtverzameling t.b.v. de communicatie door aanbieders en marktpartijen met het publiek : fase 4: eindrapportage "De implementatie naar communicati
De vierde fase wordt weergegeven van een project voor aanbieders van deelauto's waarin kennis en informatie wordt aangedragen op basis waarvan zij hun communicatie-activiteiten kunnen vormgeven. Deze eindrapportage vormt de afronding van het project: aanbieders van de deelauto wordt een handreiking gegeven bij de inrichting van hun communicatiestrategie. De doelgroepcategorieën worden elk afzonderlijk behandeld (aanwasgroepen, automobilisten wier auto aan vervanging toe is, zij die op korte termijn een auto aanschaffen, mensen met een tweede auto, klein zakelijk verkeer, overigen), gevolgd door een bespreking van de positionering van de deelauto.
- Datum rapport
- 1 januari 1996
- Auteur
- P.K. van Straalen, A. Oortgiesen; Influence Communications
- Uitgever
- Influence Communications.
- Annotatie
-
24 p. ill. Rapport nr. FBB 96/150 Met lit opg. Onderzoek in opdracht van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV) Projectbegeleiding G. Tertoolen, A.W. Sweers
- Documentnummer
- 121550