Winstpunten en behoeften BPN [Beheerplan nat] : eindnotitie

Om aanknopingspunten te genereren voor het landelijk verbetertraject, en om het draagvlak voor het BPN en de motivatie binnen het BPN-proces te vergroten, zijn de winstpunten en behoeften die ten aanzien van het BPN en het BPN-proces bestaan op drie organisatieniveaus binnen Rijkswaterstaat in kaart gebracht. De winstpunten en behoeften zijn geïnventariseerd door middel van een interviewronde, waarbij de geïnterviewden door middel van diverse keuzeonderwerpen, verdeeld in 6 themagroepen, hun mening konden geven over wat wel en niet goed loopt in het BPN-proces.

Datum rapport
1 december 2001
Auteurs
Hoppenbrouwers, M.E.T., Jong, J. de, Koppeschaar, K.
Auteur
Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Dienst Weg- en Waterbouwkunde (RWS, DWW); J. de Jong; K. Koppeschaar; M.E.T. Hoppenbrouwers; Infram
Uitgever
Infram.
Annotatie
42 p.
ill.
In opdracht van: Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Dienst Weg- en Waterbouwkunde (RWS, DWW)
Documentnummer
351854