Succesvolle klantsegmentatie winst voor beleid : burgers in beeld binnen het Ministerie van Verkeer en Waterstaat

In de marketingtheorie en -praktijk is het gebruikelijk om strategie en beleid te bepalen op basis van behoeften van segmeneten of doelgroepen in de markt. Dit onderzoek richt zich op de segmenten die binnen de totale populatie burgers kunnen worden onderscheiden voor het beleidsproces op het brede terrein van Verkeer en Waterstaat.

Datum rapport
1 januari 2002
Auteurs
Bronner, F., Frederikse, R., Hermans, E., Schiet, D.
Auteur
Daniëlle Schiet, Roos frederikse, Edward Hermans; met medew. van Fred Bronner; NIPO, Veldkamp Marktonderzoek
Uitgever
Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV).
Annotatie
42 p.
ill.
In opdracht van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Directie Strategie en Coördinatie (S&C)
Projectbegeleiding Geraldine Post (S&C), Yvonne Need (AVV)
Met lit. opg
Documentnummer
186259