GebruikerstevredenheidsonderzoekNederlands algemeen publiek 2009
Dit onderzoek is uitgevoerd om inzicht te krijgen in de houding van het Nederlands algemeen publiek ten opzichte van de kern prestatie indicatoren (KPI's) van Rijkswaterstaat, te weten publieksgerichtheid en betrouwbare reistijd. Het onderzoek is uitgevoerd door middel van een online enquête onder ongeveer 2000 respondenten. Dit onderzoek verschilt van andere gebruikerstevredenheidsonderzoeken, omdat niet een bepaald type gebruiker van Rijkswaterstaat (bijv. de weggebruiker) ondervraagd is, maar de ‘gemiddelde Nederlander' (het Nederlands algemeen publiek).
- Datum rapport
- 1 december 2009
- Auteurs
- Dijcks, S.
- Auteur
- S. Dijcks ; Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Dienst Verkeer en Scheepvaart (RWS, DVS)
- Uitgever
- RWS, DVS.
- Annotatie
-
67 p. Definitief versienr. 3
- Documentnummer
- 396811