Consequenties van 'Five' voor verkeerssignalering en DRIPs : inclusief de relatie met de 'Beleidsbeslissing DRIPs' en Een blik in de toekomst van de signaalgeving

In dit rapport worden de consequenties bezien van het in Europees verband tot stand gekomen FIVE framework, opgesteld in opdracht van de gezamenlijke West Europese wegbeheerders, met als doel meer uniformiteit in de signaalgeving middels variabele verkeerstekens te verkrijgen. Tevens wordt onderzocht of de in Nederland tot stand gekomen 'Beleidsbeslissing DRIPs' mogelijke strijdigheden met dit FIVE framework vertoont.

Datum rapport
1 januari 2000
Auteurs
Remeijn, H.
Auteur
Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV); [H. Remeijn]
Uitgever
Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV).
Annotatie
26 p.
In opdracht van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Hoofdkantoor Rijkswaterstaat (HK RWS)
Documentnummer
159310