Kwaliteit van verkeersinformatie : klanttevredenheid : rapport
Verkeersinformatie moet ingewonnen, bewerkt en gedistribueerd worden. In dit proces spelen diverse partijen een rol. Directe aanleiding voor dit onderzoek was dat er weinig inzicht bestond in de tevredenheid van weggebruikers over de kwaliteit van verkeersinformatie en dat er ook een instrument ontbrak om de ketenpartners terugkoppeling te geven over de informatie die zij leveren. De centrale onderzoeksvraag van dit onderzoek luidt: Hoe beoordelen weggebruikers de kwaliteit van de huidige verkeersinformatie over het hoofdwegennet, via radio, teletekst, internet, telefonisch informatienummer, DRIP?s RDS/TMC? Resultaten, conclusies en aanbevelingen komen in dit rapport aan de orde.
- Datum rapport
- 22 april 2005
- Auteurs
- Schmitz, I.
- Auteur
- I. Schmitz; INTERVIEW NSS
- Uitgever
- INTERVIEW NSS BV.
- Annotatie
-
62 p. Bijl., ill. Projectnr.: 62148 Met samenv. in het ned. en engels In opdracht van: Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV)
- Documentnummer
- 316514