Gebruikerstevredenheid Automobilisten 2007 : regionaal rapport

In het kader van publieksvriendelijke dienstverlening meet RWS de tevredenheid onder de afnemers van haar diensten en producten. De RWS heeft 7 Corporate KPI's (Key Performance Indicators) benoemd aan de hand waarvan de RWS diensten jaarlijks worden gemeten en beoordeeld. 1 van deze KPI's is gebruikerstevredenheid. Dit onderzoek heeft betrekking op de gebruikerstevredenheid hoofdwegennet. De gebruikers worden in dit onderzoek verdeeld in 2 groepen, te weten vrachtwagenchauffeurs en overige auto(snel)weggebruikers. Dit rapport beschrijft het onderzoek onder de overige weggebrukers (exclusief vrachtwagenchauffeurs).
Er zijn 2 rapporten geproduceerd : 1 landelijk en 1 regionaal rapport. Dit betreft het regionale rapport.

Datum rapport
1 oktober 2007
Auteur
Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Dienst Verkeer en Scheepvaart (RWS, DVS); TNS NIPO
Uitgever
RWS, DVS.
Annotatie
97 p.
ill.
Documentnummer
385192