Verkenning van de robuustheid van het Hoofdwegennet : toepassing robuustheidscanner met het LMS : definitief
Met de Robuustheidscanner is voor het hoofdwegennet van Nederland nagegaan welke wegvakken het meest kwetsbaar zijn. Daarbij wordt zowel rekening gehouden met de kans op een ongeval als met het negatieve effect dat door een ongeval wordt veroorzaakt. De Robuustheidscanner is uitgevoerd voor de ochtendspits- en avondspitsnetwerken van 2000 en 2020 van het LMS. De resultaten hiervan worden gepresenteerd in dit rapport.
- Datum rapport
- 25 september 2006
- Auteurs
- Kraan, M.E., Zee, J.C.
- Auteur
- M.E. Kraan, J.C. Zee; Grontmij Nederland bv
- Uitgever
- Grontmij Nederland bv.
- Annotatie
-
11 p.
Bijl., ill.
Projectnr.: 208994
Referentienr.: I&M-99377873-MK/jj
Revisie: F
In opdracht van: Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV)
projectbegeleiding J.P. Jonges - Documentnummer
- 344931