De effectruimte van vraagbeïnvloedend mobiliteitsbeleid : eindrappport
Met het vraagbeïnvloedend mobiliteitsbeleid wordt bedoeld het geheel aan beleidsthema's dat de groei in het autogebruik beoogt af te remmen, zonder uit te gaan van omvangrijke verbeteringen in de kwaliteit van alternatieven voor de auto. In de analyse zijn de auto's in de spits en met reismotief 'woon-werk' geselecteerd. Er wordt onderscheid gemaakt tussen zakelijk autoverkeer en overig auto verkeer. Hierbij worden de fiets, de carpool en vijf soorten OV-ketens als alternatief in beschouwing genomen.
- Datum rapport
- 1 januari 1998
- Auteur
- Dirk Ligtermoet en Rien Sleurink; NEA
- Uitgever
- Ligtermoet Louwerse.
- Annotatie
-
87 p.
tab., krt.
In opdracht van Ministerie van Verkeer en Waterstaat (V&W), Directoraat-Generaal Personenvervoer (DGP) - Documentnummer
- 133527