Betaalstroken verkend : indicatief onderzoek naar de mogelijkheden en beperkingen van betaalstroken op het hoofdwegennet im de Randstad
Behandeld worden de mogelijkheden en beperkingen van de aanleg van betaalstroken op het autosnelwegennet dat de vier grote steden in de Randstad onderling verbindt. Het onderzoek is vooral gericht op de problematiek rond de infrastructurele inpassing van betaalstroken. Door bij reeds voorziene weguitbreidingen (MIT) al rekening te houden met fysieke infrastructuur, kan op termijn een samenhangend netwerk, een duaal systeem, ontstaan.
- Datum rapport
- 1 december 1997
- Auteur
- DHV Milieu en Infrastructuur
- Uitgever
- DHV Milieu en Infrastructuur.
- Annotatie
-
46, ongep.
krt., ill.
In opdracht van: Ministerie van Verkeer en Waterstaat (V&W); MKB nederland; Vereniging VNO-NCW; Kamers van Koophandel voor Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Haaglanden; Stichting BOVAG-RAI Mobiliteit; Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB; EVO Ondernemersorganisatie voor logistiek en transport; TLN Transport en Logistiek Nederland; KNV Koninklijk Nederlands Vervoer; NDL Nederland Distributieland - Documentnummer
- 84307