Publieksgerichtheid Rijkswaterstaat : Hollandse IJssel en Hondsbroeksche Pleij

Rijkswaterstaat heeft de ambitie uitgesproken zich te willen ontwikkelen naar een meer publieksgerichte organisatie. Om deze ambitie te vertalen naar praktische aandachtspunten, maatregelen en acties is de eerste stap het verkrijgen van inzicht in de mate waarin Rijkswaterstaat op dit moment publieksgericht functioneert. Dit inzicht kan worden verkregen door een confrontatie van de wensen en ideeën van omwonenden en recreanten over (projecten van) Rijkswaterstaat met de wensen en ideeën van de medewerkers van Rijkswaterstaat zelf. Aan de hand van twee projecten (Hollandsche IJssel en Hondsbroeksche Pleij) heeft I&O deze confrontatie uitgevoerd. Doet verslag van de aanpak, de resultaten en conclusies van het onderzoek.

Datum rapport
1 december 2004
Auteurs
Huijgen, G., Reijmer, I., Severijn, J.
Auteur
G. Huijgen, I. Reijmer, J. Severijn : I&O Research
Uitgever
I&O Research.
Annotatie
85 p.
bijl.
Project: Eobouw04
Rapportnummer: 2004/66
In opdracht van Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Bouwdienst Rijkswaterstaat
Documentnummer
268810