Onderzoek segmentatie carpoolen : aanvullende analyses ten behoeve van de carpoolcampagne 1997
In het rapport 'Carpoolen : een kansrijk alternatief' is de doelgroep voor het carpoolbeleid met betrekking tot het woon-werkverkeer geïdentificeerd, alsmede een kansrijk potentieel voor communicatiecampagnes ter bevorderen van het carpoolen. Ten behoeve van de carpoolcampagne voor 1997 zijn enkele gegevens uit het onderzoek nader geanalyseerd.
- Datum rapport
- 1 januari 1997
- Auteur
- Katholieke Universiteit Nijmegen (KUN), Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen (ITS); J. Kropman, J. Neeskens
- Uitgever
- ITS.
- Annotatie
-
74 p. ill. Onderzoek in opdracht van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV) Projectbegeleiding M.I. van der Spek
- Documentnummer
- 74547