Bijlagen bij "Inventarisatie van EV-risico's bij het vervoer van gevaarlijke stoffen" [Anker : veilig op weg; 6]
Zie voor de interpretatie van de onderzoeksgegevens de beschrijving van het gehele project ANKER (6 dl., titel: ANKER : veilig op weg : bouwstenen voor een wettelijke verankering van het externe-veiligheidsbeleid inzake het vervoer van gevaarlijke stoffen). 6-1: Beschrijft hoe voor de (groeps)risicoberekeningen de aanwezigheid van personen in de omgeving van transportroutes is bepaald 6-2: Overzicht van relevante RO-plannen voor de berekening van toekomstige knelpunten 6-3: Actueel landelijk beeld van het huidig en toekomstig extern-veilidheidsrisico langs het Nederlandse spoorwegennet, wegennet en binnenwateren 6-4: Gevoeligheidsanalyse; consequenties van inschattingsonzekerheden over de vervoers- en ruimtelijke ontwikkeling 6-5: Schattingen van de ontwikkelingen in het vervoer van gevaarlijke stoffen 6-6: In hoofdlijnen verklaren van verschillen tussen ANKER en risicoatlassen 6-7: In hoofdlijnen verklaren van verschillen tussen ANKER en KIEV 6-8: Kaarten met informatie over beschouwde transportassen en kaarten met resultaten van de berekeningen
- Datum rapport
- 1 november 2005
- Auteur
- Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV)
- Uitgever
- Ministerie van Verkeer en Waterstaat (V&W), Directoraat-Generaal Transport en Luchtvaart (DGTL).
- Annotatie
-
8 dl.
Bijl., ill.
Met lit.opg.6-1 Aanwezigheid bevolking. - 52 p.
6-2 Toekomstige ontwikkelingen ruimtelijke ordening. - 32 p.
6-3 Uitgangspunten risicoberekeningen spoor / weg / binnenwater. - 80 p.
6-4 Gevoeligheidsanalyse. - 22 p.
6-5 Vervoersgegevens spoor 2002 en 2010/2020. - 18 p.
6-6 Vergelijking resultaten ANKER en risicoatlassen. - 38 p.
6-7 Vergelijking resultaten ANKER en KIEV. - 38 p.
6-8 Kaarten. - 22 p. - Documentnummer
- 332990