Aanbesteding interlokaal openbaar vervoer over de weg : tweede nameting consumentenonderzoek : eindrapport
In het kader van een onderzoek naar de maatschappelijke effecten van de introductie van een nieuwe markstructuur voor het streekvervoer in Limburg en Zeeland (een systeem van actieve concurrentie door middel van openbare aanbesteding), wordt een consumentenonderzoek uitgevoerd teneinde inzicht te krijgen in de kwaliteitsperceptie van de openbaar-vervoerreizigers. In dit rapport wordt verslag gedaan van de tweede nameting, gehouden in 1997, en er wordt een vergelijking gemaakt met de voormeting uit 1995 en de eerste nameting uit 1996.
- Datum rapport
- 29 juni 1998
- Auteur
- MuConsult
- Uitgever
- MuConsult.
- Annotatie
-
Rapport DV18cons.C VIII, 48, (17) p. tab. Onderzoek in opdracht van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat Projectbegeleiding : Y.H.F. Cheung (AVV)
- Documentnummer
- 21458