De effecten van verkeersingrepen op voorzieningenconcentraties : inventarisatie en formulering theoretisch kader
Resultaten van de eerste fase van een onderzoek om een meetinstrument te verkrijgen om de effecten van verkeersingrepen, die met de autobereikbaarheid hebben te maken, op bepaalde winkelgebieden. In het rapport wordt allereerst een probleemverkenning geschetst en aangegeven op welke wijze de probleemstructurering heeft plaatsgevonden. Vervolgens worden de resultaten van de studie vermeld. Daarbij is onderscheid gemaakt tussen een deel dat theoretisch van karakter is (het algemeen theoretisch kader) en een deel dat tot doel heeft het probleemveld wat meer te structureren (de probleemstructurering). Tot slot volgt een samenvatting van de economische effecten van dergelijke maatregelen in elf Nederlandse steden.
- Datum rapport
- 1 januari 1984
- Auteur
- Centraal Instituut Midden- en Kleinbedrijf
- Uitgever
- CIMK.
- Annotatie
-
35 p.
bijl., tab. ; 30 cm
Lit. opg. - In opdracht van Rijkswaterstaat (RWS), Dienst Verkeerskunde (DVK) - Documentnummer
- 133493