Evaluatie-onderzoek Inhaalverbod (effectmeting)

Evaluatie van de voorlichtingscampagne in juni, juli, augustus 1997 n.a.v. de invoering van het landelijke inhaalverbod voor vrachtwagens. Middelen waren o.a.: attentieborden langs snelwegen en verzorgingsplaatsen, Postbus 51 middelen (w.o. radio en TV commercials) en een artikel in huis-aan-huis bladen. Specifieke middelen t.b.v. vrachtwagenchauffeurs waren: een advertentie in Truckstar, een informatiekaart en een Postbus 51 commercial. De evaluatie betreft vnl. bereik en waardering van de campagnemiddelen, kennis en houding t.a.v. het inhaalverbod voor vrachtwagens en t.a.v. elkaars mogelijkheden en beperkingen, gedrag en actiebereidheid.

Datum rapport
3 december 1997
Auteur
R&M, Research and Marketing
Uitgever
R&M.
Annotatie
72 p. + bijl.
Foto's
I.o.v. het Ministerie van Verkeer en Waterstaat in het kader van SVV II en SWAB
Documentnummer
134130