MER Wilhelminakanaal te Tilburg : geohydrologische effecten
In verband met de ontwikkeling van de scheepvaart op het Wilhelminakanaal worden enkele alternatieven onderzocht ten aanzien van verruiming van het kanaal en verbetering van de bereikbaarheid. In deze rapport worden de geohydrologische gevolgen van deze alternatieven onderzocht. Dat wil zeggen de kwantitatieve effecten op het grondwater. Hiervoor is gebruik gemaakt van het NAGROM (NAtionaal GROndwater Model). Om de gevolgen van de hydrologische effecten voor het milieu te beoordelen, zijn vier aandachtsgebieden gedefinieerd.
- Datum rapport
- 1 januari 1998
- Auteur
- J.H. Hoogendoorn, M.G. Steenvoorden, Tauw
- Uitgever
- TAUW.
- Annotatie
-
31 p.
krt., tek., tab.
In oprdracht van Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat, Directie Noord-Brabant (RWS, NB) - Documentnummer
- 159866