Marketing in het openbaar vervoer
Een korte uitleg van het begrip marketing en de mogelijkheden die er zijn voor spelers in het openbaar vervoer in Nederland, met name voor de opdrachtgevende overheden. In Nederland is marketing in het openbaar vervoer een relatief nieuw fenomeen. Slechts enkele overheden hebben er ervaring mee opgedaan, waaronder in Apeldoorn. In het buitenland zijn er meer voorbeelden van te vinden, wat in dit rapport in bijlage IV besproken wordt.
- Datum rapport
- 1 november 2002
- Auteurs
- Sloot, M.
- Auteur
- Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV), Centrum Vernieuwing Openbaar Vervoer (CVOV); [Marcel Sloot]
- Uitgever
- RWS, AVV.
- Annotatie
-
36 p. ill (Centrum Vernieuwing Openbaar Vervoer CVOV Rapport ; 16) Met lit. opg.
- Documentnummer
- 134479