Voorstudie naar de haalbaarheid van een drijvend en/of draaibaar vliegveld onafhankelijk van de TNLI-studie van de Bouwdienst Rijkswaterstaat
Eerst is er een korte studie gemaakt van de ontwikkelingen van drijvende vliegvelden en andere drijvende constructies, nu en in het verleden. Ook is gekeken naar de verwachte ontwikkelingen van de Nederlandse luchtvaart en de groei van Schiphol. Vervolgens zijn een aantal aandachtspunten voor het verdere onderzoek geformuleerd die verder zijn uitgewerkt. Aan de hand van deze uitwerking worden conclusies getrokken over de haalbaarheid van een drijvend en draaibaar vliegveld in de Noordzee.
- Datum rapport
- 1 januari 1999
- Auteurs
- Leus, R.
- Auteur
- Rob Leus; TU Delft, Faculteit der Civiele Techniek en Geowetenschappen, Vakgroep Mechanica en Constructies, Sectie Betonconstructies
- Uitgever
- Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Bouwdienst (RWS, BD).
- Annotatie
-
27 p. ill. Afstudeeropdracht D. Ros van Bouwdienst Rijkswaterstaat was begeleider
- Documentnummer
- 112531