Duurzaam veilig en verkeerseducatie : onderwijs met behulp van scenariobenadering
Vanuit de behoefte aan innovatief duurzaam veilig aanpakken, is het projectplan ?Kennis en Innovatie voor integrale Duurzaam Veilig maatregel pakketten? opgesteld. Het huidige project ?Educatie en Duurzaam Veilig: Beleidsfacilitering? is daarvan onderdeel. Vanuit deze overwegingen is het doel het samenstellen van een bruikbaar en toegankelijk document voor het opzetten en procesmatig monitoren van zinvolle en educatieve activiteiten voor verschillende doelgroepen. Gebruikers moeten worden ondersteund bij keuzes die gemaakt worden als educatieve activiteiten worden gepland. In dit rapport gaat het met name over de doelen, inhouden en aanpakken van verkeerseducatie aan leerlingen van 12-16 jaar.
- Datum rapport
- 5 december 2003
- Auteurs
- Kuiken, M.J., Prins, C., Vermeulen, Y.
- Auteur
- M.J. Kuiken m.m.v. Y. Vermeulen, C. Prins; DHV Milieu en Infrastructuur
- Uitgever
- DHV Milieu en Infrastructuur.
- Annotatie
-
35 p. bijl., ill. Met lit.opg. Met samenv. Dossiernr.: V2296.01.001 Registratienr.: MV-SE2003841 Versie: 1 Project: Duurzaam veilig en verkeerseducatie Projectleider: M.J. Kuiken Projectmanager: T. Postma In opdracht van: Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV)
- Documentnummer
- 251969