State of the art simulatie- en toedelingsmodellen : een onderzoek naar mogelijkheden voor toepassing van bestaande simulatie- en toedelingsmodellen voor de berekening van de effecten van verkeersmaatregelen die in het kader van de afstemmingsproblematiek
De karakterisering van de afstemmingsproblematiek, de kenmerken van de verkeersafwikkeling en de eisen die gesteld kunnen worden uit oogpunt van een verantwoordelijk modelgebruik hebben geleid tot een aantal criteria op grond waarvan de modellen zijn beoordeeld. Er worden 4 schaalniveau's onderscheiden variërend van grofmazig / globaal / offline (I) tot fijnmazig / voertuigafhankelijk / on-line (IV).
- Datum rapport
- 1 januari 1985
- Auteur
- opdrachtgever Rijkswaterstaat, Dienst Verkeerskunde (DVK); L.H. Immers; uitgevoerens instituut Technische Hogeschool Delft Vakgroep verkeer
- Uitgever
- TH.
- Annotatie
-
83 p. fig., tab., bijl. ; 30 cm Lit. opg. - Rapportnummer VK3302.301.
- Documentnummer
- 28656