Effecten van inhaalverboden : regionale stroomwegen en gebiedsontsluitingswegen
Om beter inzicht te krijgen in de voor- en nadelen rondom 'inhalen', is er een onderzoek uitgevoerd naar de verkeerskundige effecten van inhaalverboden. Dit onderzoek bestaat uit drie fasen: fase 1: literatuurverkenning ; fase 2: praktijkonderzoek op N48, N206, N266 en N279 ; microsimulaties m.b.v. van het verkeersmodel DRACULA. Over de resultaten van elke fase wordt afzonderlijk gerapporteerd.
- Datum rapport
- 1 januari 2000
- Auteur
- DHV Milieu& Infrastructuur
- Uitgever
- DHV Milieu& Infrastructuur.
- Annotatie
-
3 dl. Deel 1: Fase 1:Literatuuronderzoek / D.P. Overkamp. - 2000 . - 45, [75] p. - Registratienr.: LV-SE2000.2133. - Dossiernr.: R0466-01.001 Deel 2: Fase 2: Praktijkonderzoek / D.P. Overkamp, M. van Rongen. - 2001 . - 50, [40] p. - Registratienr.: LV/SE2001.1606. - Dossiernr.: R0466-02.001 Deel 3: Fase 3: Microsimulaties (inclusief samenvatting fasen 1 t/m 3) / D.P. Overkamp. - 2002 . - 46, 6 p. - Registratienr.: LV/SE2001.2645. - Dossiernr.: R0466-03.001 In opdracht van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Adviesdienst Verkeer en Vervoer (RWS, AVV) Projectbegeleiding G. Schermers
- Documentnummer
- 40749