Richtlijnen voor de trajectnota/MER HST-Oost en Rail 21, verbetering spoorlijn Utrecht-Arnhem
De ministers van V&W en VROM hebben een formele besluitvormingsprocedure gestart met als doel het spoor tussen Utrecht en Arnhem te verbeteren voor het binnenlands treinverkeer en tegelijkertijd de mogelijkheid te creëren om een hogesnelheidstrein (HST) over dit spoor te laten rijden. In onderhavig rapport zijn, op basis van advies van de Commissie voor de Milieu-effectrapportage, de richtlijnen geformuleerd voor het op te stellen milieu-effectrapport (MER).
- Datum rapport
- 1 januari 1997
- Auteur
- Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer
- Uitgever
- Ministerie van Verkeer en Waterstaat (V&W).
- Annotatie
-
38, 111 p. fig., bijl. Bevat tevens : Inspraaknota spoorverbetering Utrecht-Arnhem (Rail 21 en HST-Oost)
- Documentnummer
- 225413